dagen

ja just nu ligger jag i soffan men min nya minipc hade bara en lektion i dag ganska gött faktiskt hade prov i matte och tror det böttre än va jag hade tänkt mig. kunde göra det mesta med miniräknaren så behövde inte tänka så mkt som tur va ( för jag är ju en pantad blondin) nnot... hade faktiskt bra betyg när jag sluta nian för 2 årsedan men så  valde jag ju att hoppa av gymnasium förra året...  åååh  så  dumt  gör inte som jag  bara segt
fast jag går ju en  väldigt rolig linje  går ju stylist linje.. and i love it. 

jag älskar smink älskar färger , och jag har en grym fantasi som inte vissa andra  tråkiga männsikor har..

ja sen e jag super glad att danmark van. hejade ju faktiskt på båda lagen eftersom jag e 50/50% svensk och dansk.


senare i dag ska jag upp och kolla på MR X när har spelar fotboll:)  han e så super duktigt
jag ska upp ditt med angelique för hennes pojkvän spelar i samma lag han har typ damp på planen och får alltid rött kort men han e rolig och kolla på han  håller alltid på att provecera motspelarna .  och som sagt jag älskar ju folk som kan provecera:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0