home sweet home

hemma flängt runt i stan med min chef ska ju sminka 10 pers med sårskador och annat äckel  fredag den 13 november så köpt lite saker

mina tips för ett bra sår

latex
fejkblod rinnade och segt
vaxfärg svart för djup i sår
sen lite röd/lila skugga för att få huden runt att se irreterad ut

sen mixa och trixa med va du vill ha i såret spikar skruvar pennor


(budetget tips för blod inför hallowen)
3 dl ljus spirap
röd karamell färg
Né snabbkaffe 2-3 mat skedar  för att få en mörkare färg
OM du tycker det blir för drygt häll i vatten till du tycker det blir en bra konsitens



iaf  nu ska jag vila lite kolla smallville och sedan ska jag ner till gymmet på spinn och core:d och köra skiten ur mig :P


hörs ikv  bitches

Kommentarer
Postat av: cajo

följ våran super blogg ;)



www.pizzie.blogg.se



www.pizzie.blogg.se

2009-10-14 @ 17:38:29
URL: http://pizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0