skola

ja just nu har jag svenska igentligen  men ligger före så  har inget att göra så sitter här och bloggar ist

ja i går va jag ju nere på gymmet  och körde bodybalance ( thaishi och power yoga)  så lite öm i kroppen  men va fan bara att tagga  ska ju ner och köra  spinning och score i dag :) älskar att träna speciellt när man verkligen känner att det ger resultat

igår efter gymmet  va jag med MR X   vi käkade kvälls mat tillsammans och kollade på johan falk national target  den va så himla grym roligt att dom spelat in den i göteborg oxå då känner man ju igen sig lite:D

i dag ska vi kolla på fortsättningen  :D älskar johan falk filmerna


just nu sitter nellie brevid mig  hon skriver ett cv:D


vi e hungriga  ge oss mat xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0